1. קבלת גישה מ-VOICENTER
📞 הלקוח פונה ל-VOICENTER לצורך קבלת גישה.
✉️ VOICENTER שולחים ללקוח פרטי התחברות וגישה (שם משתמש, קוד משתמש, פרטי משתמשים וכדומה).
2. כניסה למערכת TASKEY.CO.IL והפעלת החיבור
🔑 היכנסו למערכת TASKEY.CO.IL עם פרטי המשתמש שלכם.
⚙️ עברו לתפריט “הגדרות”.
🔌 גשו לקטגוריה “חיבורים למערכת”.
📱 בחרו ב-VOICENTER כספק השירות.
📝 הזינו את קוד המשתמש שקיבלתם מ-VOICENTER בשורת ה-USERCODE.



3. פתיחת פירוט השיחות ב-VOICENTER
📧 לאחר הזנת קוד המשתמש במערכת TASKEY, יש לשלוח מייל לתמיכה של VOICENTER.
🖥️ יש לבקש פתיחת פירוט השיחות ולציין את כתובת ה-IP שמופיעה במערכת TASKEY.

4. ריענון נתונים ומשיכת שלוחות
🔄 לאחר קבלת אישור מ-VOICENTER, חזרו למערכת TASKEY.
🔄 לחצו על “רענן נתונים עדכניים מ-VOICENTER”.
🛠️ המערכת תמשוך את כל השלוחות המחוברות.

5. שיוך שלוחות למשתמשים
🧑💼 לאחר טעינת השלוחות, יש לשייך כל שלוחה למשתמש המתאים ע”י לחיצה על “Empty” ובחירת המשתמש הרלוונטי מתוך הרשימה.
💾 שמרו את השיוך וסיימו את התהליך.

6. CLICK TO CALL
לאחר שיוך השלוחה למשתמש הרלוונטי, יופיע סימן של “אוזניות אדומות”
ליד הלקוח. זה מסמן שהאפשרות Click-to-Call פעילה.


7. פירוט שיחות
לאחר אישור כתובת ה-IP מול VOICENTER, ניתן לבדוק את פירוט השיחות על ידי כניסה לכרטיס הלקוח ולחיצה על לשונית “שיחות”.
שם יוצגו כל השיחות שבוצעו מול אותו לקוח.
❗כברירת מחדל, שיחות שלא נענו אינן מוצגות. כדי להציגן, יש ללחוץ על “הצג הכל”.

