1. קבלת גישה מ-VOICENTER
הלקוח פונה ל-VOICENTER לצורך קבלת גישה.
VOICENTER שולחים ללקוח פרטי התחברות וגישה (שם משתמש, קוד משתמש, פרטי משתמשים וכדומה).
2. כניסה למערכת TASKEY.CO.IL והפעלת החיבור
היכנסו למערכת TASKEY.CO.IL עם פרטי המשתמש שלכם.
עברו לתפריט “הגדרות”.
גשו לקטגוריה “חיבורים למערכת”.
בחרו ב-VOICENTER כספק השירות.
הזינו את קוד המשתמש שקיבלתם מ-VOICENTER בשורת ה-USERCODE.



3. פתיחת פירוט השיחות ב-VOICENTER
לאחר הזנת קוד המשתמש במערכת TASKEY, יש לשלוח מייל לתמיכה של VOICENTER.
יש לבקש פתיחת פירוט השיחות ולציין את כתובת ה-IP שמופיעה במערכת TASKEY.

4. ריענון נתונים ומשיכת שלוחות
לאחר קבלת אישור מ-VOICENTER, חזרו למערכת TASKEY.
לחצו על “רענן נתונים עדכניים מ-VOICENTER”.
המערכת תמשוך את כל השלוחות המחוברות.

5. שיוך שלוחות למשתמשים
לאחר טעינת השלוחות, יש לשייך כל שלוחה למשתמש המתאים ע”י לחיצה על “Empty” ובחירת המשתמש הרלוונטי מתוך הרשימה.
שמרו את השיוך וסיימו את התהליך.

6. CLICK TO CALL
לאחר שיוך השלוחה למשתמש הרלוונטי, יופיע סימן של “אוזניות אדומות”
ליד הלקוח. זה מסמן שהאפשרות Click-to-Call פעילה.


7. פירוט שיחות
לאחר אישור כתובת ה-IP מול VOICENTER, ניתן לבדוק את פירוט השיחות על ידי כניסה לכרטיס הלקוח ולחיצה על לשונית “שיחות”.
שם יוצגו כל השיחות שבוצעו מול אותו לקוח.
כברירת מחדל, שיחות שלא נענו אינן מוצגות. כדי להציגן, יש ללחוץ על “הצג הכל”.

