מדריך הצעות מחיר במערכת TASKEY.CO.IL
שלב 1: כניסה למערכת והגדרת פרטי העסק
בסרגל הניווט הראשי, לחצו על “
הצעות מחיר”.
בתפריט שנפתח, בחרו באפשרות “
הגדרות הצעת מחיר”.
במסך ההגדרות, יש למלא את הפרטים הבאים:
שם העסק – כפי שיופיע על גבי ההצעה.
סלוגן – משפט קצר המייצג את העסק (אופציונלי).
ח.פ – מספר הזיהוי של העסק.
כתובת – הכתובת הרשמית של העסק.
טלפון – מספר ליצירת קשר.
אימייל – כתובת הדוא”ל שתופיע על גבי הצעת המחיר.



עריכת תבנית הצעת מחיר
לעריכת תבנית ההצעה, לחצו על העיפרון הירוק. במסך העריכה ניתן:
להוסיף לוגו עסקי – יש להזין קישור לתמונה מהאינטרנט או לשלוח את הלוגו לתמיכה להעלאה.
לעצב את ההצעה.
להוסיף את כל הפרטים הרלוונטיים.
לאחר ביצוע השינויים, לחצו על שמירה כדי להחיל את העיצוב החדש.
נכון לעכשיו, ניתן ליצור רק סוג אחד של הצעת מחיר (תבנית אחת).


שלב 2: יצירת הצעת מחיר חדשה
לאחר שהגדרתם את פרטי העסק, תוכלו להנפיק הצעת מחיר לכל לקוח בהתאם למוצרים שהעסק מציע. התהליך:
לחצו על “
הלקוח” הרלוונטי שאליו תרצו להוסיף הצעת מחיר.
עברו ללשונית “
הצעת מחיר”.
לחצו על “
הוספת הצעה חדשה”.

שלב 3: מילוי פרטי ההצעה
במסך ההוספה, יש לבחור את הפרטים הבאים:
המוצר – המוצר הרלוונטי להצעת המחיר.
מחיר ליחידה – המחיר של כל יחידה מהמוצר.
כמות – מספר היחידות של המוצר.
הנחה – אם ישנה, יש לציין את אחוז או סכום ההנחה.
ניתן להוסיף מספר מוצרים להצעה אחת על ידי לחיצה על כפתור
להוספת מוצר נוסף.


הצעת המחיר מוצגת בטבלה מסודרת, הכוללת את פירוט המוצרים, המחיר לכל יחידה, הכמות וההנחה. המוצרים המופיעים בטבלה נלקחים ישירות מרשימת המוצרים שהוגדרו במערכת, כולל השם, המחיר והערכים המשויכים לכל מוצר. ניתן לשנות את המחיר ידנית בעת יצירת הצעת המחיר כדי להתאים אותו לצרכים של הלקוח.

הצעת מחיר ללא פירוט מוצרים
במערכת קיימת אפשרות להנפיק הצעת מחיר ללקוח גם ללא פירוט מוצרים. ניתן לבחור באפשרות זו במסך יצירת הצעה ולהזין את הפרטים הרלוונטיים ללא צורך בהוספת מוצרים ספציפיים.

ניהול הצעות מחיר
לאחר הוספת הצעת מחיר, ההצעה תופיע תחת לשונית “
הצעות מחיר”. ניתן לבצע את הפעולות הבאות:
עריכת ההצעה.
שינוי מחיר.
שינוי סטטוס.
שיוך לנציג.
צפייה בהצעה בקובץ PDF.
הוספה כרכישה.
מחיקת ההצעה ועוד..

יצירת קטלוג
ניתן גם לייצר קטלוג, הכולל פרטים על העסק. לשם כך, העסק נדרש לספק את התמונות הרלוונטיות, וניתן לעדכן את הקטלוג דרך צוות התמיכה.

קבלת הצעה וחתימה דיגיטלית
כאשר הצעת המחיר נשלחת ללקוח, הוא מקבל אפשרות למלא את פרטיו ולצפות בתצוגה מקדימה של ההצעה. לאחר האישור, הלקוח יכול לחתום דיגיטלית על ההצעה.
לאחר החתימה, הלקוח יקבל עותק חתום של ההצעה, והמסמך יישמר בכרטיס הלקוח תחת לשונית “
קבצים” לניהול ומעקב עתידי.
- האפשרות זמינה במסלול המשודרג (79 ש”ח לחודש).


