- התחברות למערכת
יש להזין שם משתמש וסיסמא במסך ההתחברות.
- שחזור סיסמא
יש ללחוץ על “שכחת את הסיסמא שלך?”

יש להזין את מספר הטלפון במסך של שחזור סיסמא, מיד לאחר מכן יישלחו הוראות לטלפון הנייד.

יש ללחוץ על הלינק שנשלח לטלפון ולבחור סיסמא חדשה.
- שינוי סיסמא ע”י המשתמש
שלבים לשינוי הסיסמא

יש להזין את הסיסמא הישנה, ולבחור סיסמא חדשה.

- דריסת סיסמה על ידי צוות טסקי ושליחת פרטי גישה בוואטסאפ
אם משתמש איבד גישה ואין מנהל שיכול לשנות את הסיסמה, צוות טסקי יכול לבצע איפוס סיסמה.
יש לפתוח קריאת שירות ולוודא פרטי הזדהות.
יש להזין את מספר הטלפון, צוות התמיכה יבצע את האיפוס וישלח את פרטי הגישה למשתמש באמצעות הודעת וואטסאפ.
- דריסת סיסמה על ידי מנהל
גשו למסך “ניהול משתמשים”.

יש ללחוץ על המשתמש הרלוונטי.

הזינו סיסמה חדשה ואשרו.
יש לוודא כי מספר הטלפון של המשתמש מעודכן במערכת, שם המשתמש והסיסמה נשלחים לוואטסאפ של המשתמש.
- משתמש חסום
משתמש עשוי להינעל במערכת מסיבות שונות (למשל, הקלדת סיסמה שגויה 6 פעמים). במצב כזה, ניתן לשחרר את החסימה בצורה הבאה:
גשו למסך “ניהול משתמשים” במערכת.
הגדות ← משתמשים

לחצו על כפתור “חסימות התחברות”.

במסך הבא יופיעו המשתמשים החסומים, יש ללחוץ על “הסרה” על מנת לשחרר את החסימה.

אפשרות זו זמינה למערכות עם 2 משתמשים ומעלה בלבד.